شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی یکی از مواردی است که به طور پیوسته نیازمند است تا در محل های مختلف از جمله هتل ها , فروشگاه ها و …. انجام شود.کپسول های آتش نشانی انواع مختلفی دارند که هر کدام مواد مختلفی در آنها وجود دارد که در صورت استفاده کردن از آنها و یا به مرور زمان از کیفیت آنها افتاده و نیاز به شارژ دارند.هر کدام از کپسول ها به روش های مختلفی شارژ می شوند که به تجربه و تخصص نیاز دارد.

لازم به ذکر است که هزینه حمل و نقل رایگان می باشد.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

هزینه شارژ کپسول آتش نشانی در بسیاری از شرکت ها به صورت یک پارچه بوده و قیمت پودر به کار رفته و اجرت به اضافه حمل و نقل به صورت یک جا به مشتری داده می شود . اما شرکت آرمان فایر با جدا سازی قیمت مواد و اجرت در صورت عدم نیاز به استفاده از پودر هزینه آن را از مشتری دریافت نخواهد کرد که باعث کاهش قیمت تمام شده برای مشتری به مقدار چشمگیری خواهد شد.کپسول های آتش نشانی بسته به نوع آنها در زمان های مختلف شارژ می شوند.کپسول های پودری باید هر 1 سال یکبار شارژ شوند.تاریخ شارژ کپسول بر روی محفظه باید مشخص باشد تا از تاریخ های آن اطلاع داشته باشید.حال برای اطلاع از قیمت شارژ کپسول آتش نشانی لیست زیر را مطالعه فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه شارژ کپسول آتش نشانی با ما تماس حاصل نمایید :

02133704125

*** 02133437426

 

لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز

در سال 1403 لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی نسبت به سال 1402 تغییرات کمی داشته است و شما عزیزان می توانید خدمات ما را امسال هم با کیفیتی بینظیر همچون پارسال دریافت کنید.

در زیر لیست قیمت سال 1403 اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز آورده شده است :

لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی co2

در زیر لیست قیمت و تعرفه مصوب سال 1403 اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی co2 آورده شده است :

دریافت لیست قیمت

همچنین در صورت داشتن تعداد بالاتر کپسول می توانید از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید!

نکات مهم شارژ کپسول آتش نشانی

نیاز است تا مشتریانی که قصد شارژ انواع خاموش کننده های دستی و کپسولهای آتش نشانی خود را دارند، به نکاتیکه در زیر آورده شده است توجه نمایند:

نکات مهم شارژ کپسول آتش نشانی

  • امکان بازدید از محل کارگاه و عملکرد شارژ کپسول آتش نشانی برای شما مشتریان عزیز فراهم شده و در صورتی که نیاز به بازدید داشته باشید این امکان برای شما فراهم آمده است.
  • طبق الزام اتحادیه ، در صورت عدم کیفیت مناسب پودر موجود در کپسول و یا تخریب آن، این پودر می بایست با انواع استاندارد و با کیفیت تعویض گردد.
  • مهم ترین نکته ای که باید توجه داشت در صورتی که حتی یک بار از کپسول های آتش نشانی استفاده کرده اید نیاز است تا جهت شارژ کپسول خاموش کننده اقدام نمایید.
  •  توجه داشته باشید که کپسول های آتش نشانی خود را باید سالانه سرویس کنید.
  • یک کارگاه شارژ کپسول استاندارد از ویژگی هایی برخوردار است,کارگاه شارژ کپسول آتش نشانی آرمان فایر دارای ویژگی هایی زیر است؛ از میز کار استاندارد برخوردار است که با میزهای معمولی متفاوت است و از لوازم یدکی استاندارد و ابزار کار استاندارد مثل گیره میزکار و .. برخوردار است که تمام این ابزار توسط اپراتور مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صورتی که محل نگه داری کپسول ها بسیار گرم یا بسیار سرد است می تواند بر روی کپسول های آتش نشانی تاثیر گذاشته و باید فواصل زمانی شارژ کوتاه تر شود.
  • کپسول های آتش نشانی خود را مرتبا بررسی کنید تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید.
  • در نظر داشته باشید که کپسول های آتش نشانی دچار خوردگی ، شکستگی و یا خراب شدگی نشده باشند.
  • پلمب کپسول آتش نشانی نباید باز شده باشد و در غیر اینصورت جهت شارژ مجدد اقدام نمایید.
  • سیم پلمب باید به گونه ای باشد تا در مواقع اضطراری به راحتی قطع شود.
  • دقت داشته باشید تا شارژ کپسول ها توسط شرکت ثبت شده با اساسنامه و روزنامه رسمی صورت پذیرد.
  • کپسول باید باز و سرویس شود، و درصورت نیاز پودر خشک آن تعویض شود(از تعویض شدن پودر توسط شرکت مطمئن شوید)، و پس از شارژ مجدد گاز، شناسنامه و فاکتور رسمی با مهر امضاء تحویل مشتری گردد.
  • بهتر است که ازکارگاه و چگونگی شارژ کپسول ها توسط مشتریان بازدید به عمل آید.
  • هر دو سال یک بار کپسول های خاموش کننده را برای تست هیدرواستاتیک بیرون آورده تا موارد ایمنی تجهیزات اطمینان حاصل شود.
  • کپسول های آتش نشانی باید دارای برچسبی باشند تا زمان آخرین تاریخ شارژ کپسول که انجام شده در آن قید شده باشد.

جدول مشخصات کپسول های پودر و گاز

شارژ کپسول آتش نشانی در مناطق مختلف تهران

شارژ کپسول آتش نشانی یکی از خدمات پر کاربردی است که تقریبا می توان گفت با تمام صنایع به صورت مستقیم در ارتباط می باشد.شارژ کپسول خاموش کننده در تمام مناطق تهران با تاییدیه از سازمان آتش نشانی و اداره اماکن و اتحادیه آتش نشانی صورت می گیرد.

مراکز مجاز شارژ و فروش کپسول آتش نشانی در تمام مناطق تهران اعم از؛

شارژ کپسول آتش نشانی در غرب تهران

شارژ کپسول آتش نشانی در جنوب تهران

و در مناطق شمال و شرق تهران برای تمام مجموعه ها از جمله بیمارستان ها ، هتل ها ، مراکز تجاری ، اداری ، پمپ بنزین ها  و … انجام می شود. همچنین مجموعه ما این افتخار را دارد ؛ خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در کرج نیز آماده ارائه خدمت رسانی است.

خدمات شارژ کپسول آتش نشانی آرمان فایر

آرمان فایر با داشتن دانش روز ، نیروهای باتجربه و دستگاه های مجهز در زمینه شارژ کپسول آتش نشانی برای شرکت ها، کارخانجات، تالارها ، پمپ بنزین ها ، مکان های تجاری، اداری ، مسکونی و … فعالیت می نماید.این خدمات شارژ شامل موارد زیر است :

شارژ کپسول آتش نشانی آرمان فایر

  • شارژ کپسول آتش نشانی آب و گاز
  • شارژ کپسول آتش نشانی پودر و گاز
  • شارژ کپسول آتش نشانی کربن دی اکسید Co2

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت شارژ کپسول آتش نشانی با ما تماس حاصل نمایید :

02133704125 *** 02133437426

 

قیمت شارژ کپسول پودری و … با توجه به نرخ اتحادیه محاسبه می شود اما در بسیاری اوقات قیمت شارژ کپسول آتش نشانی داخل جشنواره زیر قیمت اتحادیه محاسبه می شود.

هزینه حمل و نقل شارژ کپسول آتش نشانی رایگان می باشد.

خدمات شارژ کپسول آتش نشانی آرمان فایر در تمام مناطق تهران انجام می شود همچنین آرمان فایر در مناطق اطراف تهران از جمله کرج و اسلامشهر و… نیز آماده خدمت رسانی است.

جهت ارتباط با ما فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند.

3.4/5 (33 نظر)